Tuesday, September 3, 2013

Set Kurus

Kalau pasal set kurus, laju ja tangan click. Haha. Anda tidak berseorangan. Pemilik blog ini sendiri pun sedang menguruskan berat badan. Setakat ni dengan bantuan Shaklee, saya sudah turun sebanyak 2 kg. Kalau tengok memang la sikit sebab saya pun baru memulakan perjalanan menguruskan badan ni. Lagipun set yang saya ambil kurang lengkap.

Ini ialah set kurus Shaklee:


Saya hanya ambil OmegaGuard dan Alfafa, dalam masa 3 minggu, saya turun 2kg. Hehe. Tapi suka saya tekankan yang dalam usaha saya menurunkan berat badan, saya tidak hanya duduk menunggu keajaiban berlaku. Saya memilih makanan yang lebih sihat, melakukan senaman ringkas, dan meminum air yang banyak.

Sekarang saya mau tambah Cinch pula dan Cinch itu sedang dalam perjalanan ke sini (sedang diposkan). Tidak sabar mau try Cinch. Bagaimanakah rasanya? Apakah yang saya rasa selepas mengambil satu hidangan? Berapakah berat yang saya akan turun? Jom ikuti saya dalam weightloss journey saya. Like page Vitamins You & Me dan saya akan update mengenai semua soalan di atas.

Mau ikut saya berjuang menurunkan berat badan? Hubungi saya di:
Call/SMS/Whatsapp: 0168474352

No comments:

Post a Comment