Thursday, September 19, 2013

Alamak! Terlebih sudah!

Hello semua. Ni mau update sikit pasal weightloss journey saya.

Last weekend balik KK. Kalau sudah balik rumah tu memang sah-sah tidak boleh elak makanan. Namun, saya cuba juga bertahan. Saya makan sikit sebab bapa saya tidak suka orang yang tidak makan waktu masa makan. Tapi sikit tu pun sebenarnya... agak banyak juga la. Banyak dari yang biasa. Ha, tu satu. Yoga pula langsung tidak buat! 4 hari di rumah, seminit pun tiada masa beryoga. Lagi la. Rasa bersalah dalam dada ni menebal rasa macam mau hantuk kepala di dinding.

Fast forward. Cuti habis. Balik ke tempat kerja. Sambung diet dan yoga. Naik penimbang. Naik 400g. Ambik kau! Saya pun apa lagi. Panik la. Serta merta sambung diet. 2 hari kemudian, hilang balik 400g tu. Syukur. Baiklah. Insaf!! Tidak mau naik lagi!

Geng Cinch semakin bertambah. Happynya. Hehe. Saya rasa saya perlu buat satu secret group la untuk support customer Cinch aka teman seperjuangan Cinch saya. Kalau ramai best sikit. Dalam group tu boleh share info dan bagi semangat di antara satu sama lain. Betul tak?

Baiklah. Sekian saja laporan weightloss saya hari ini. Kita berjumpa lagi di masa akan datang dan pada masa itu, anda akan berjumpa dengan Angelina yang lebih ringan. Hehe :)



Bye! :)

No comments:

Post a Comment