Monday, March 10, 2014

PERKONGSIAN PERIBADI MENGENAI BISNES SHAKLEE

Hi semua.

Beberapa hari yang lepas saya ada membuat sedikit perkongsian peribadi mengenai Shaklee di personal FB saya. Ini ialah petikan perkongsian saya:

Sekadar perkongsian peribadi.

Rasa ingin tahu membuatkan sa pernah ikut beberapa MLM yang membuatkan sa 'jara' atau serik mau join mana-mana MLM lagi. Shaklee pun MLM juga. Masa sa join, sa fikir mo makan suplemen sendiri ja so sa tidak kisah la dia MLM ka tidak.

Tapi MLM Shaklee sa suka. Sebab dia bukan jenis yang ko cari orang, suruh orang ko cari orang, okeh, boleh minum kopi tunggu pendapatan beribu-ribu. Kalau join Shaklee pasal tu, minta maap la ah. Salah sebab kamu join ni. Walaupun Shaklee ni MLM, kalau ramai downline sekali pun tapi kita sendiri malas, memang 'malas' juga la pendapatan kita. Sa tidak percaya 'duduk diam-diam tunggu duit ribu-ribu' sbb sa sangat berpegang kepada prinsip 'Mau duit? Kerja'. Sbb itu la sa sayang suka cinta Shaklee. Sa rasa selamat sbb dia straightforward, dan sa tidak perlu fikir 'Eee. Tipu ka ni ah?'

Bila orang bertanya sinis 'Berapa juta la pendapatan ko di Shaklee?' Jawapan sa 'Kalau usaha sa bulan tu cantik, cantik juga la paycheck sa. Kalau buruk, buruk juga la paycheck sa' dengan rasa yakin dan SELAMAT (sebab tidak rasa tertipu dengan apa2 scheme yang tersembunyi).

Selain tu, sa mmg ambil suplemen Shaklee dan sekarang ni sedang mencukupkan set penjagaan wajah Enfuselle pula. Ramai orang jadi member sebab mo pakai sendiri ja. Sambil2 dapat harga member, boleh kumpul2 point untuk dapat rebate. Sa pun bermula begitu la. Sampai la terjumpa support group Shaklee uplines sa yang membuatkan hati terdetik untuk menceburi bidang perniagaan Shaklee. Skrg, sa suda jatuh cintahhh! Hehe

Dan skrg juga sa suda ada my own OSEm group! OSE stands for Our Shaklee Empire dan disana la keluarga Shaklee sa, dari yang serius berbisnes, sampai la yang jadi member untuk kegunaan sendiri ja berkumpul. OSE is one of my happy factors!

Kesimpulannya, yes, Shaklee is an MLM business, a straightforward and safe one, and if you belong to a support group like OSE, it could be a fun one too!

So if you are you interested to be a part of our OSEm group, contact me now at 0168474352.

The end.

Itu la dia perkongsian ikhlas dan jujur dari saya. Sebab itu la saya sangat enjoy dengan Shaklee. Bila kita suka apa yang kita buat, memang best la.


So, sekiranya anda curious dengan bisnes Shaklee dan mahu tahu dengan lebih lanjut lagi, kita calling-calling, whatsapp-whatsapp ja k. My number 0168474352 (Angel)

See ya!

Saya, Angel, ialah pengedar Shaklee anda di Kota Kinabalu dan bersedia untuk mencapai anda di mana jua anda berada.

No comments:

Post a Comment